W trosce o swoich klientów Media-Tech rozpoczyna kampanię Online Eksperta - oficjalnej komunikacji na forach internetowych wspartej stałym monitoringiem sieci. Usługa służy głównie zarządzaniu reputacją marki w Internecie.
Dzięki wykorzystaniu usługi „Online Ekspert” eksperci marki Media-Tech będą na bieżąco lokalizować konsumentów dyskutujących na temat marki i pytających o jej produkty na forach internetowych, a następnie zapewnią im pełne merytoryczne wsparcie bezpośrednio w naturalnych dla klientów touchpointach.
Kampania Online Eksperta to kolejny krok marki Media-Tech w drodze do zapewnienia swoim klientom najwyższych standardów obsługi. Online Ekspert będzie stanowił również istotny element zarządzania reputacją marki w sieci, minimalizując ryzyko eskalacji kryzysów na forach internetowych.
Ponadto usługa Online Ekspert pozwoli marce skuteczniej wykorzystać Efekt ROPO (Resarch Online Pruchase Offline) – zachowanie konsumentów, którzy przed dokonaniem zakupu poszukują w sieci, w tym na forach internetowych informacji i opinii na temat marki i jej konkurencji.
Online Ekspert to wspólna usługa agencji 6ix WoMM & Social Media i Monitoringu Internetu SentiOne.
Więcej informacji na temat usługi: www.onlineekspert.pl
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/media-tech-zadba-o-swoich-klientow-na-forach-internetowych-poprzez-kampanie-online-eksperta